Jak zrobić wielorazowe płatki do mycia twarzy?

Wyzwanie. Trzy kobiety w łazience!


   Trzy kobiety w łazience, to czasami jest trudne. Każda zapełnia swoją półkę z kosmetykami, akcesoriami, córki dorastają i mam wrażenie, że z miesiąca na miesiąc, jest wszystkiego więcej i więcej. Ponieważ, jak już wiecie, styl less waste jest mi bliski, lubię szyć i szyję coraz więcej bo pomysły same się rodzą w głowie, postanowiłam uszyć nam wielorazowe płatki kosmetyczne do mycia buzi. Trochę eksperymentalnie i trochę aby zaoszczedzić na kupowaniu.  

   Przeglądnęłam internet i najprostszym materiałem jaki uda mi się znaleźć w domu, okazał się ręcznik, najlepiej taki już którego używamy. 
Nasze płatki kosmetyczne są z podwójnej warstwy frotkowego ręcznika, obszyte dookoła na maszynie, zwykłym ściegiem, zygzakiem. Następne chcę spróbować obszyć ręcznie, zobaczyć jak to będzie wyglądało, taki mam w każdym razie plan, może na jesienne wieczory. Zobaczymy, na teraz mamy kilka sztuk do użytkowania. 

Expresowy DIY
1. wycinam z ręcznika kółka +- 10cm
2. składam 2 kółka i zszywam, ręcznie lub maszyną
Gotowe. Najprostszy i najszybszy sposób na wielorazowe płatki do mycia twarzy.  


Zaoszczędzone, wykorzystane powtórnie materiały, takie małe domowe eko kroki, polecam każdemu.


do następnego razu
ściekam
Kasia

Komentarze