Jak pory roku wpływają na moje prace?

   Przeglądając albumy z moimi pracami widzę jak pora roku wpływa na moje prace. Wydaje się to logiczne, że to co dookoła nas się dzieje ma wpływ na to jak funkcjonujemy.  Tworze tak jak mi w duszy gra, jednak często pogoda, nastrój, klimat, pora roku, otoczenia ma to duży wpływ na ostateczny wygląd pracy.  
To trochę tak jak z dekorowaniem domu kierując się tym co w kalendarzu i za oknem.    

   Przy okazji tego postu, dla zainteresowanych grafikami, czcionkami czy stronami z dostępnymi do pobrania grafikami odsyłam do tych postów.

Grafiki i czcionki do pobrania.
Jak tworzyć własne teksty i grafiki.
Instrukcja jak przenieść grafikę.

   Poniżej mały mix różnych prac, które tworzyłam podczas poszczególnych pór roku. 
Miłego oglądania i inspirowania się.

Jesień









Zima








Wiosna
















Lato










   A Wy tworzycie według pór roku ?  Jeżeli macie jakieś pytania, zapraszam do kontaktu.

dobrego dnia i do następnego razu
ściskam
Kasia