Całkowita metamorfoza. Jak odczarować domek dla lalek?


   Kupione z drugiej ręki czy na targu staroci, otrzymane po starszych dzieciach, wygrzebane ze strychu, obecnie nie koniecznie atrakcyjne, kolorystycznie nie pasujące, zniszczone. 
Wiadomo, że ze względu na materiał z jakiego są wykonane przedmioty, nie wszystkie nadają się do przerobienia, ale te drewniane są idealnym materiałem do metamorfozy.
Dziś na przykładzie zabawek pokażę Tobie, jak całkowicie można odmienić wygląd przedmiotu.
Zestaw mebelków i domek, po metamorfozie nadają się nawet na dekorację "dorosłego" wnętrza. 
Poniżej w zdjęciach przed i po cały efekt. Domek i mebelki w stylu shabby chic.










   W przypadku projektu domku, wizja właścicielek była jasna i klarowna. Zanim skończyłam, wiedziałam i widziałam oczami wyobraźni jaki będzie efekt końcowy, jak będzie pięknie wyglądał. 
I jestem dumna bo wyszedł cudnie. 

ściskam, do następnego razu
Kasia