Wieczny kalendarz. Pobierz free.

   Lubię podejmować nowe wyzwania twórcze, eksperymentować i robić coś nowego, nie tylko w rękodziele z farbami i drewnem w roli głównej. Ostatnio były moje pierwsze udostępnione karnety do pobrania, a dziś stworzyłam i udostępniam Tobie za darmo, do pobrania, mój projekt wiecznego, miesięcznego, minimalistycznego planera, kalendarza. 
Dlaczego wieczny? Ponieważ nie zawiera roku, nazw miesięcy, nie ma wpisanych dni, sama sobie, w każdym momencie roku możesz zacząć go używać, zaznaczając odpowiedni miesiąc, daty.



   Kalendarz można wydrukować na już jednostronnie zapisanych czy zarysowanych kartkach (recycling), można ustawić i wydrukować w różnych rozmiarach (według ustawień drukarki). Ja używam planera A5 i właśnie taki rozmiar drukuję, robię otwory dziurkaczem, wpinam i mam miesięczny wgląd na swoje sprawy. Kartki kalendarza można przymocować do lodówki czy tablicy korkowej i planować wspólnie z rodziną. Wieczny kalendarz daje wiele możliwości !!! Polecam i zapraszam.

   Załączam dwie wersje, jeden o nazwie DRUK, prosta, maszynowa czcionka, drugi GLAM, elegancka, ozdobna czcionka.

Częstuj się. 
Pobierz za darmo. 
free




   Zbliża się Nowy rok dlatego, to dobry moment na nowy system planowania  albo zaplanowanie i wpisanie terminów, które już znamy.
Bardzo ciekawi mnie Twoja opinia ... czy to działa? czy się podoba?
Daj proszę znać.

Do następnego razu, ściskam,
Kasia