Moje minimalistyczne dekoracyjne inspiracje.


   Stawiam na to co mam w domu i co mogę wykorzystać. Ostatnio pokusiłam się nawet o gruntowne porządki w swoich wieloletnich zbiorach ozdób świątecznych, spakowałam i wydałam dalej ponad połowę. I dobrze mi z tym. Mniej naprawdę znaczy lepiej, lżej.



   Tak naprawdę niewiele trzeba. Zachowując 2 - 3 kolory i minimalizm możemy stworzyć piękny nastrój. 
Prostą, ponadczasową i darmową dekoracją, mogą być moje ukochane, zbierane podczas spacerów szyszki. Niezaprzeczalnie wystrój wnętrza dopełniają światełka, surowe lub ozdobione gałęzie i koniecznie pachnące mandarynki, świeczniki ze słoików ozdobionych sznurkiem, zielonymi gałązkami czy szyszkami, własnoręcznie zrobione z dziećmi girlandy ... trochę fantazji, wyobraźni i nawet z codziennego przedmiotu możemy wyczarować świąteczną dekorację. 




   Poniżej wybrałam kilka moich prac i inspiracji, które wpasowują się w grudniowy klimat, niektóre mogą zdobić dom również poza sezonem świątecznym.


   Zachęcam również do samodzielnego robienia zawieszek karnetów do prezentów na święta i każdą inną okazję. Tutaj post o karnetach, wizytówkach, przywieszkach, tag'ach. 










   To kolejny dobry kierunek aby żyć trochę less waste, nie kupować kolejnych dekoracji a stworzyć coś z tego co i tak już mamy w domu.

Do następnego razu, ściskam
Kasia