Karnety, zawieszki do prezentów. Pobierz free.


   Ostatnio bawię się, eksperymentuję, poznaję nowe dziedziny i tworzę nowe rzeczy. Są to produkty, które marzyło mi się mieć, tak więc stworzyłam sobie takie, jakie chciałam używać. Chodzi o grafikę, użyteczną, takie rękodzieło na ekranie komputera. Powoli zaczynają się z tego wyłaniać fajne dzieła.

Tak na szybko, prawie na ostatnią chwilę przed świętami, stworzyłam i chcę się z Tobą podzielić karnetami (zawieszki, tag) do prezentów, nic tylko wydrukować, wyciąć i gotowe. 
   
   Po raz pierwszy udostępniam do pobrania moje własne prace. Liczę, że się Tobie spodobają.  












   Lubię minimalizm i moje karnety, zawieszki, tagi takie są, minimalistyczne, proste w formie, czarno białe.  


   Mam dla Ciebie dwie wersje, okrągłe MIX oraz proste DRUK.
Zapraszam, częstuj się. 













   Można pokusić się o wydrukowanie na szarej, czerwonej czy innej kolorowej kartce. Efektownie i praktyczniej karnet będzie wyglądał na sztywniejszej kartce (ja drukowałam na kartce z bloku technicznego 190g/m2). 

Do następnego razu, ściskam.
Kasia