Gałęzie jako błyszcząca dekoracja. Jak?



   Jeśli macie jeszcze czas i chęci to polecam Wam samodzielne zrobienie kolejnych dekoracji do domu. Dziś mam dla Was propozycję pięknych iskrzących jak śnieg w mroźny dzień gałązek. Są to niesamowicie efektowne proste dekoracje. Cudnie wyglądają same w wazonie, obwieszone świątecznymi dekoracjami czy przystrojone lampkami. 


A przepis jest banalnie prosty. 
   Podobnie jak było TU o szyszkach, gałęzie są dostępne wszędzie i są za darmo. Jeśli się zdecydujecie, polecam wybrać gałęzie grubsze i mocniejsze. Do całej zabawy potrzebujemy farbę ( ja używam białej akrylowej), pędzel i opcjonalnie brokat w płynie lub sypki, choć z tym jest większy bałagan. Pierwsze to malowanie gałązek farbą, jeśli używacie brokatu w płynie / kleju (u mnie widoczny na zdjęciach to glitter żel) to taki preparat nakładamy na suchą farbę, z kolei jeśli użyjecie brokatu sypkiego to musimy obsypać gałązki na jeszcze mokrą farbę, czyli od razu po malowaniu albo jeszcze w trakcie sypać partiami (aby farba nie wyschła). Najprostszą wersją jest pomalowanie tylko białą farbą. Takie minimalistyczne i proste gałęzie, mogą być dekoracją domu na cały rok. 
Moje gałązki widoczne na zdjęciach mają już kilka lat i poza paroma drobnymi złamaniami nic się nie dzieje. 
Polecam i zapraszam do mojej galerii.    

















pozdrawiam i do następnego razu
Kasia

Komentarze