Karnecik do prezentu


   dziś chciałabym Was zachęcić, zainspirować i pokazać jak spersonalizować i wykonać karnecik (czyli inaczej nazywana zawieszka, wizytówka, tag)  do prezentu. Wiem, że wszyscy (prawie) narzekają na brak czasu, jednak jeśli znajdziecie chwilę to gorąco zachęcam i polecam samodzielne wykonanie. 

Karnecik można zrobić z papieru technicznego w dowolnym kolorze, kształt to również dowolność, może być prostokąt, kwadrat, koło czy owal, możliwości jest wiele.  Zdobić możecie tym co macie w domu, na początek nie ma co inwestować. Wystarczy trochę chęci a jak brakuje Wam pomysłu to możecie skorzystać z moich inspiracji ze zdjęć poniżej czy zapisanych na Pinterest, którymi się również inspirowałam link tutaj.
















   Na początku na wycięte kartoniki naklejałam ozdoby, robiłam i wypisywałam wszystko ręcznie. Można też zaprosić do twórczej zabawy dzieci i eksperymentować z taśmami, wycinankami, ozdobnymi dziurkaczami, wstążkami, naklejkami czy innymi dekoracjami. Tu na zdjęciach mój kolejny krok, kiedy to opanowałam program do edycji na tyle, że po wielu próbach zaczęłam tworzyć tekst, obrazy. Eksperymentalnie wykonywałam druk na kalce kreślarskiej. Jest jeszcze trochę czasu i może znajdziecie jakiś wieczór na rękodzielnicze zajęcie.
   Zbliżają się święta, ale również na każdą inną okazję do upominku, czekoladki czy kwiatów  warto dołączyć coś oryginalnego i samodzielnie wykonanego.  
Jeszcze raz Wam polecam.

do następnego razu
ściskam
Kasia

Komentarze