wiosenne wzory Cath Kidston w środku jesieni


Witajcie, 
   za oknem jesień w pełni a ja na przekór, na dobry początek tygodnia mam dla Was post który kolorami i wzorami nadawałby się na wiosnę.  
Chcę Wam pokazać prace z wykorzystaniem cudownych wzorów Cath Kidston, parę lat temu oszalałam na ich punkcie. Kwiaty, kolory, kropeczki, kurki, wisienki ... ohhh same cudowności.  Szczególnie w okresie wiosennym mam zachcianki aby z nich tworzyć. Z czasem kiedy tworzę te różne przedmioty, pomysły kotłują mi się w głowie i zaczynam eksperymentować. Tak było z drugą warstwą chusteczki, jaśniejszy wzór idealny do postarzanych prac które uwielbiam.
Poniżej galeria z niektórymi moimi pracami, może Was czymś zainspiruje.
























... kiedyś szukając na allegro serwetek znalazłam takie cudeńko  


... serwetkami Cath Kidston również potraktowałam kilka mniejszych mebli 




... poniżej na kolejnych trzech zdjęciach wykorzystałam drugą warstwą serwetki (nie wszystkie wzory się nadają), efekt bardzo delikatny i genialnie się nadaje do prac postarzonych (pisałam o tym wyżej i się powtarzam). 















   A Wam podobają się wzory Cath Kidston ? 

do następnego razu
ściskam
- Kasia
kleo

Komentarze