mała wielka zmiana

Witajcie,
   dziś wybrałam dwie moje prace które przeszły w ostatnim czasie metamorfozę. Zrobiłam je już dawno temu i jak zwykle z czasem się opatrzyły. 

   Czasem niewielka zmiana robi wielką różnicę.   

   Pierwszy to chustecznik, swoją drogą niezbędnik w domu, szczególnie teraz w okresie jesienno zimowym. Pierwotnie zrobiłam go białego i okleiłam metodą żelazka serwetkami w róże. Dziś wygląda inaczej, został pomalowany nadmanganianem potasu, przetarty i pomazany i uzyskał zupełnie nowe oblicze. 





     













   Drugi to komplet skrzyneczek, niskie na różne różniste drobiazgi. Skrzyneczki były biało szare, przecierane, ozdobione grafiką zrobioną transferem nitro. Obecnie w nowej odsłonie to wersja  przecierana w kolorze gorzkiej czekolady.













   Wszystkie zmiany dokonałam tylko za sprawą nadmanganianu potasu (nie liczę tu szlifowania i lakierowania), jak chcielibyście więcej się dowiedzieć co można z nim zmajstrować to dajcie znać i piszcie tu pod postem lub na IG. Przymierzam się do napisania czegoś więcej.

miłego dnia
Kasia
kleo





Komentarze