kawa w obiektywie

Witajcie, 

   czarna, biała, z bita śmietaną, espresso, macchiato, americano czy inne mniej lub bardziej skomplikowane nazwy, mocna, słaba, w filiżance, kubku czy papierowym pojemniku, pełna, częściowo wypita czy pusta ....  czasem zdrowa innym razem już nie, każda wygląda smakowicie i mam wrażenie, że jest idealnym obiektem do fotografowania albo pełni funkcję dopełnienia zdjęcia.
   Dziś taki lekki przerywnik na kawę, żadnych instrukcji, moich doświadczeń czy diy związanych z rękodziełem choć czasem do zdjęć jak najbardziej ją wykorzystuję.
 Zapraszam na kawę w moim obiektywie ...




     
   Sama jestem wielbicielką kawy i piję jej stanowczo za dużo a przysłowiowa przerwa na kawę daje mi chwile spokoju. Lubię robić zdjęcia kawy jak i moich prac w towarzystwie kawy i od czasu do czasu lubię przeglądać zdjęcia i rysunki związane z kawą na różnych portalach. Jeżeli również lubicie tego typu zdjęcia i macie ochotę to zaglądnijcie na mój album poświęcony kawie na pinterest  link TU
   































   Do zobaczenia przy następnej kawie.
- Kasia
  kleo

Komentarze