uniwersalne płatki owsiane


Witajcie 
dziś cudowny jak dla mnie,  nieziemsko łagodny tonik do twarzy i nie tylko. Skład jak i wykonanie banalne za to skuteczność mistrzowska. Płatki owsiane!!!  O zdrowotnych i wartościowych spożywczo właściwościach zapewne każdy z nas czytał i słyszał wiele, jednak o kosmetycznych niewiele wiedziałam ja. Słyszałam tylko o babcinym sposobie na kąpiel, spróbowałam i nawet nie śniłam że moja skóra będzie tak zadowolona i to w 100%.
Aksamitna, wyciszona i miękka. 

Składniki na tonik do twarzy:
Płatki owsiane 1 łyżka
Woda

Przepis:
płatki zalej do ich przykrycia wrzątkiem, przemieszaj i odstaw aby ostygły. Kiedy płatki będą już zimne, odcedź je przez gazę i wyciśnij, przelewając do docelowej buteleczki. To właściwie koniec, można dodać kropelkę ulubionego olejku zapachowego jak np. lawenda czy olejek różany. 
Pozostałe płatki możesz wykorzystać do przygotowania delikatnego peelingu albo maseczki, wystarczy dodać odrobinę oliwy z oliwek lub innego naturalnego oleju (np. z jojoba, avokado czy słodkich migdałów) i gotowe.

























Taką owsiankową miksturę można dodawać do kąpieli, jest zbawienna przy wszelkiego rodzaju egzemach, zmianach uczuleniowych czy podrażnieniach skóry. Kąpiel testowała moja córka, która od urodzenia ma problemy ze skórą, po kąpielach podrażnienia zdecydowanie łagodnieją, nie swędzą a skóra jest miękka i delikatniejsza.

polecam i pozdrawiam
kleo

Komentarze