cudownie pachnący dom

Witajcie,
dziś mam dla Was sprawdzony przeze mnie zapach do domu. Podoba mi się to że można ponownie wykorzystać resztki które wcześniej pewnie wylądowałyby w śmieciach. Przepis znalazłam tu http://morganmoore.typepad.com/one_more_moore/2010/03/spring-is-here.html#comment-6a00d8341c51ba53ef0120a9772f44970b , wypróbowałam i pokochałam. Jest prosty, naturalny i zdrowy.

składniki:
rozmaryn 1-2 nieduże gałązki
cytryna osobiście dodaję już wyciśnięte resztki cytryny
wanilia ekstrakt lub wydrążone laski wanilii
woda
garnuszek lub podgrzewacz

Wszystkie nasze składniki wkładamy do niewielkiego garnuszka, zalewamy wrzątkiem i gotujemy parę minut. Pierwszy raz kiedy robiłam tą zapachową miksturę, dusiłam dłuższy czas w garnku aby zapach rozchodził się po domu, teraz postanowiłam że ekonomiczniej będzie przelać i postawić na podgrzewaczu do herbaty z tealightami. 






dajcie znać czy Wam się spodobał zapach.
cudownych chwil w pachnącym domu !!!

pozdrawiam
kleo

Komentarze