wiosno witaj

Witajcie kochani,
dziś pierwszy dzień wiosny i zaczynam nowy rozdział. 
via pinterest

Sama się już gubię który to już raz, kiedy w mojej głowie rodzi się nowy pomysł i postanawiam zacząć coś od początku. Wieczny chaos którego nie udaje mi się okiełznać.




Wiele spraw złożyło się na to iż postanowiłam i trochę zostałam zmuszona do zmiany profilu tego bloga. 
Kiedyś tam, dawno temu, moje pierwotne założenie było ściśle związane z rękodziełem, chciałam i pokazywałam wam moje prace jaki i podawałam moje sposoby na ich wykonywanie. Do jakiegoś czasu było ok, jak na początkującą byłam zadowolona z tego co i jak tu przedstawiam. 
Z czasem wiele życiowych spraw się posypało. Długo odkładałam jakąkolwiek ponowną pracę z blogiem, ale nie mogę już tak wysiedzieć i postanowiłam spróbować ... po raz kolejny !  >upadek jest lepszy niż żal że się nie spróbowało< 
Moją koncepcją jest moje życie, to co obecnie robię, jestem mamą szkolnych córek, nie pracuję zawodowo ale pracuję w domu 7/24. Podsumowując, będziemy się kręcić wokół przyziemnych, codziennych spraw kobiecych. 
Dziś nie będę Was zanudzać planami i projektami, wszystko wyjdzie jak to się mówi w praniu. Tyle tytułem wstępu do mojego nowego rozdziału, zabieram się do opracowywania czekających już w przygotowaniu postów.
Jeszcze tylko taka techniczno informacyjna sprawa, blog dostał nową nazwę kleo kate.

pozdrawiam i zapraszam do zaglądania

Komentarze