DIY wesoła ramka

witajcie,
są wakacje, w tym roku spędzamy w domu i jakoś muszę moim córkom urozmaicać czas. Zauważyłam że moje dziewczynki też zaczynają wymyślać różne rękodzielnicze prace i mają fajne pomysły. Dziś chciałam się z Wami podzielić ostatnim pomysłem mojej córki, na który wpadłam robiąc remanent w swojej szafie :) z którego jestem dumna i bardzo mi się spodobał !!!

potrzebne będzie:
ramka na zdjęcie
stary, za mały ciuszek z wesołym obrazkiem
nożyczki
ołówek

opcjonalnie zszywacz tapicerski lub gwoździki i wstążka 


Sprawa jest banalnie prosta :)
U mnie wypadło na bluzki z kotkiem i sową, ramki akurat miałam proste i tanie z IKEA. 

po rozmontowaniu ramki dopasowujemy obrazek do naszej ramki i zaznaczamy obrysowując ołówkiem ramkę


wycinamy


wycięty obrazek z naszego ciuszka wkładamy do ramki
i  GOTOWE


opcjonalnie można dorobić do ramki uchwyt z wstążki, za pomocą zszywacza tapicerskiego lub jeśli nie macie takiego sprzętu można spróbować małym gwoździkiem


ramka na wstążce GOTOWA


nowe dekoracje do dziecięcego pokoju 


Na pomysł wpadła moja starsza córka za którą od razu młodsza podchwyciła temat i również zapragnęła takiej ramki tyle że chciała przerobić dobrą bluzkę ponieważ podobał jej się obrazek :) ale udało nam się znaleźć za małą bluzeczkę :)

Tego typu ramkę możemy zrobić nie tylko dla dziecka i jego pokoju ale również dla siebie odpowiednio zmieniając wnętrze. 

pozdrawiam i miłego tworzenia

Kasia




  

Komentarze

  1. super pomysł, w ramce po wygładzeniu przez szkło wygląda jak prawdziwy obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł i wykonanie. Czasami ciężko jest mi pozbywać się ubrań młodszej Córci na której są cudowne aplikacje i motywy. Teraz przynajmniej będę miała pomysł co mogę z nimi zrobić. Dziękuję za DiY.

    Pozdrawiam serdecznie i wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki do siebie
    Munia :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz