lampa

witajcie, 
w zakamarkach garażu mojego taty znalazłam wczoraj piękną starą lampę, którą to dziś wydębiłam i w Dniu Taty od taty dostałam.
Jest to stara metalowa warsztatowa lampa która cudnie wpasowuje się w loftowy styl. 
Jak się okazuje wiele lat przeleżała przekładana z kąta w kąt w warunkach absolutnie niesprzyjających, stąd jej stan wymaga trochę prac. 
Nigdy dotąd nie robiłam takich renowacji na metalu stąd też moja prośba do Was o radę. Zaczęłam już czytać jakimi sposobami można usunąć przede wszystkim masę rdzy którą jest pokryta, jest sporo takich porad i przepisów jak min. ocet, cola, domowo łazienkowe środki czyszczące czy mieszanki tych środków i póki co nie wiem od czego zacząć? 
Liczę na Wasze podpowiedzi  :)
  



Sprawy instalacyjne pozostawię mężowi :)
ohh już oczami wyobraźni widzę jak wisi :) no i oczywiście cudnie nam świeci !!!
pozdrawiam
kasia

Komentarze