Decoupage less waste - serwetkowe resztki

Kolejny post zaktualizowany, uzupełnione zdjęcie, które jak się okazało z powodu mojego błędu wyparowały i nie mogłam ich odzyskać. Krok po kroku będę uzupełniać zdjęcia, a tekst poza drobnymi poprawkami pozostawiam jak był.
Ten post jest z 15.06.2013 roku, po utracie zdjęć uzupełniony i zaktualizowany, zapraszam


*



   dziś krótka podpowiedz co zrobić z pozostałymi warstwami serwetek. Większość z Nas, zajmujących się decoupagem wie, że wykorzystujemy pierwszą warstwę serwetki, jednak zdarzają się serwetki i wzory przy których druga warstwa jest całkiem wyraźna i ciekawa. 

Druga warstwa jest zdecydowanie delikatniejsza, subtelniejsza i jaśniejsza, ale ja się przekonałam,  że daje równie pięknie efekty. Zobaczcie poniżej moje prace z wykorzystaniem pierwszej i drugiej warstwy, różnice i piękne efekty. 

Podaję również linki, do postów gdzie wcześniej wspominałam o "oszczędzaniu" serwetek, taki decoupażowy less waste, oraz do postu jak wykonać mój szybki decoupage :)

Decoupage - serwetka i jej warstwy
Kompletna instrukcja decoupage żelazkiem













   sprawdzajcie serwetki zanim resztki trafią do kosza, najlepiej przez położenie jej na białej kartce, wtedy zobaczycie jak się prezentuje, czy się Wam taki efekt podoba i czy się nadaje !  Czasem warto co nieco zostawić na później bo mogą wyjść z tego przepiękne dzieła. 

miłego eksperymentowania 
ściskam
Kasia

Komentarze

  1. Powiem szczerze, że mi to chyba nawet bardziej podobają się te blade wersje, są jakby stare, zmęczone czasem :)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziś będę uważnie oglądała wyrzucane serwetki - efekt niesamowity :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz