nowa zdobycz ... i co tu uszyć ???

Witajcie,
wczoraj trafiłam i zakupiłam w SH piękną ogromną poszwę w cudny wzór. Jest w idealnym stanie, biała, granatowe gwiazdki i czerwona lamówka ... od razu kolory przywołały u mnie lato i cieplejsze dni :)

Krawcową nie jestem, wszystkiego uczę się sama i szycia także. Mam już przy pomocy maszyny do szycia popełnione poszewki na poduszki i takie różne mniejsze dekoracje jak zawieszki, girlandy oraz woreczki i torebeczki dla córeczek,  a teraz intensywnie myślę co tu wyczarować z tego nowego nabytku ???


Może Wy podpowiecie mi co by uszyć ??? 
Czekam na propozycje :)
miłej niedzieli 
ściskam Was
Kasia

Komentarze

  1. jeśli ta poszwa jest w idealnym stanie i w odpowiednim rozmiarze to bym nic z niej nie robiła, doszyłabym poszewki i miałabym świetną pościel ala lexington:)piękna jest i bardzo Ci tego znaleziska zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co też poczyniłaś z tego znaleziska? Bo materiał jest przepiękny....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz