rewolucja

Witajcie kochani, 
dawno tu nie zaglądałam i nie pisałam, ale ogromne zmiany pochłonęły mnie i szczerze mówiąc po prostu nie miałam spokoju aby usiąść i coś napisać. Zamykam firmę, a że oprócz mojego i tylko mojego prywatnego sklepiku internetowego prowadzę z rodziną zupełnie inną działalność to wiąże się to z masą spraw, umów, pism, wizyt, rozmów i i i, i tak od kilku miesięcy to trwa, a jak dobrze wszystko klapnie to od połowy listopada "mam wolne". Wtedy zajmę się na 100% tylko moimi tworkami i sklepikiem czyli pracą która sprawia mi największą przyjemność ... i bardzo chcę wierzyć że się uda.        
Od września jestem również szczęśliwą mamą dwóch pierwszoklasistek :))) i uczę się razem z nimi nowych zasad, planu dnia, odrabiania lekcji ... ale jest pozytywnie :)))
W całym tym galimatiasie jak tylko miałam czas wolny tworzyłam i to naprawdę sprawiało i sprawia, że zapominam o całej reszcie trudnych życiowych spraw. 

A tu załączam kilka wybranych prac 



 



i moje nowe sweterkowe poduszeczki na chłodniejsze jesienne i zimowe dni :) Przerobiłam swoje 2 swetry oraz sweterek i bluzę po moich córeczkach :)))


pozdrawiam i ściskam Was gorąco mimo jesiennej aury

Komentarze

  1. Serduszka w groszki przecudnej urody :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami sa takie miejsca, ze wchodzisz i od razu czujesz sie jak u siebie:):):)
    Ja wczoraj na FB Ciebie znalazlam a dzisiaj zagladam tutaj i jestem zachwycona.
    Przepiekne jest doslownie wszystko!!!!
    I roze, duzo roz, ktore kocham.
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nosze się z zamiarem uszycia poduszek ze sweterków. Twoje są piękne i serduszko w groszki też. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie fajne rzeczy. szkoda, że tu taka cisza...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz