opanowały mnie róże

witajcie, 
ojj, zaniedbuję bloga :(
jak nie praca to dużo działam z pracownią, tworzę i promuję się póki co przez FB. 
Ostatnio przechodzę okres RÓŻ, jak to mówią o pracach i różnych dziełach artystów :)))
Okropnie mnie te różane wzory wciągnęły (ciekawe kiedy mi przejdzie ???), a do tego wszystko co pastelowe, delikatne, nieco cukierkowe, taki powiew wiosny i lataaa. Poza tym działają na mnie wyjątkowo odprężająco i uspokajająco, tak chyba działa magia kwiatów.
A oto kilka moich pastelowo różanych prac ...









pozdrawiam Was i przy okazji oczywiście zapraszam na facebook, tam wiele inspirujących 
zdjęć :) 



Komentarze

  1. Ja też bardzo lubię motyw różany. Twoje prace są śliczne. Delikatne- jak róże.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE!!!!!!!!!A NAJPIEKNIEJSZY JEST TEN POJEMNIK NA CHUSTECZKI

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Wam dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piekny ten konik na biegunach!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ! cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz