citra solv

Witajcie,
mam prośbę dotycząca tytułowego środka do transferu. Jakiś czas temu udało mi go się zakupić , jednak dopiero teraz postanowiłam na spokojnie zabrać się do pracy z tym produktem. Chciałabym wypróbować Citra Solv na drewnie, robiłam takie tabliczki zawieszki ale z nitro, używałam wtedy na pomalowane, ozdobione serwetką i zabezpieczone woskiem drewno, wychodzi ale często się rozmazuje. Czy z Citra też tak eksperymentowałyście ??? 
tutaj zawieszka drewniana, malowana, ozdobiona, zabezpieczona woskiem a na koniec transfer z nitro

Dużo szukałam, czytałam u Was na blogach instrukcje i mam w związku z tym pytanie na jakich drukarkach robicie wydruki ponieważ na mojej laserowej NIC mi nie wychodzi !!! A jak czytam to drukujecie i z laserowych i atramentowych??? 
Czy macie jakieś doświadczenie od czego to zależy ??? Typ drukarki, toner, papier ... 
już sama nie wiem :(


Z niecierpliwością czekam na Wasze opinie i pomoc
pozdrawiam i życzę udanego weekendu

Komentarze

  1. Hmmm, w sumie tylko raz próbowałam na drenie ale chyba nie przyłożyłam się bo nic mi nie wyszło. Ale wiem, że to jest możliwe. A wydruk powinien być laserowy na zwykłej kartce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka jak i ten wcześniejszy kwiecisty post;-)wydruk Moja Droga musi być laserowy na atramentówce niestety tusz sie albo spali albo rozmoczy;-(..pozdrawiam cieplo i dziekuje za ostatni wpis u mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz