recycling :) nowe zastosowanie

witajcie, 
bardzo lubię szukać, oglądać gazety i przeczesywać pokłady internetu w poszukiwaniu fajnych inspirujących pomysłów do wykorzystania. Czasem wystarczy, że spodoba mi się kolor a w głowie już rodzi się jakiś projekt. 
Dziś chciałam się z Wami podzielić znalezionymi zdjęciami, jak wykorzystać różne przedmioty do zupełnie innego celu. Taki domowy recycling :)





 


Osobiście podobają mi się wszystkie pomysły, co prawda znając siebie euro paletę przemalowałabym na biało :)
pozdrawiam i do następnego razu :)))

Komentarze

  1. Niesamowite :)) na mnie największe wrażenie robi stolik ze skrzynki - przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi równiez najbardziej podoba sie stoliczek ze skrzynki;-) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. stoliczek ze skrzynki jest najfajniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły i fotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tego typu pomysły, bardzo twórcze zajęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne!!! Euro paleta dobra na wszystko - spałam na niej jakieś....12 miesiecy:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz