plaża, szum morza ale dom to dom

witajcie, 
wreszcie w domu !!! jednak jestem domatorem do bólu !!! Święta spędziliśmy z dziećmi nad morzem, 5 dni poza domem, mimo że bardzo lubię nasze morze i było fajnie, bo plaża i szum morza to powiem Wam, że tęskniłam nawet za samym patrzeniem na mój roboczy kącik.
"wszędzie dobrze ale w domu najlepiej" to w moim przypadku 100% racja !!!
Ale jestem i zabieram się do dalszej pracy. Przed Świętami zrobiłam kilka nowych tabliczek zawieszek z nadrukami ale teraz ciągnie mnie do szycia, zbieram pomysły, rozrysowuję i planuję ... zobaczymy od czego zacznę i  co stworzę :)
Dziś załączam Wam zdjęcia moich tabliczek i plażowe szaleństwo moich skarbów. 












Do zobaczenia
pozdrawiam

  

Komentarze

  1. Śliczne szyldziki:))) szczególnie podoba mi się ten efekt ze spodnią warstwą serwetki:)
    A pobyt nad morzem sądząc po zdjęciach udany !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz