już otwarte :)

Witajcie blogowe koleżanki :)
trochę mało się ostatnio udzielałam ale przez ten czas spełniłam swoje ciche marzenie i stworzyłam swój e-sklep. Dużo czasu mi to zajęło, fundusze małe dlatego też wszystko od początku do uruchomienia, robiłam dniami i nocami sama, jak się dorobię (:)) to może pokombinuje jeszcze z wyglądem strony, ale do tego już konieczna będzie pomoc informatyka. 
Od wczoraj wieczór mój sklepik już działa, zapraszam do oglądania, komentowania i oczywiście na zakupy :)))


www.pracowniakleo.pl

pozdrawiam

Komentarze

  1. Gratuluję odwagi i determinacji.Pewnie jesteś dumna,chociaż było ciężko.Obejrzałam asortyment w Twoim sklepie,bardzo ciekawie to wygląda.Poczekam na lawendowe świeczki i sól i ponownie zawitam do sklepiku.Powodzenia w spełnianiu kolejnych marzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. raz jeszcze GRATULACJE !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, byłam w sklepie i jest świetny! Dużo pracy włożyłaś, to widać i trzymam kciuki, żeby wszystko kręciło się w dobrą stronę!:) Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz