po długiej przerwie ...

witajcie, 
długo nie pisałam ale jestem zabiegana i zawalona pracą :((( jednak zaglądałam na Wasze stronki :)))
dziś niestety jeszcze na króciutko, załączam Wam kilka fotek ostatnich wieczorno-nocnych poczynań. 
Pierwsze dwa zdjęcia to moje już lekko zużyte ręczniki, na kuchennym czekoladowy motyw a na małych frotkowych łazienkowych różne grafiki i teksty, sprawdzałam jak się przenosi i przenosi się ładnie jednak po praniu zobaczymy jak się utrzyma.
Kolejne dwa zdjęcia to już dawno zrobione chusteczniki, jednak zachciało mi się zmian i po delikatnym przetarciu również zastosowałam przenoszenie grafik, jak dla mnie super. Jakiś czas temu robiłam białą skrzynke i trochę się kleiło, ale te wyszły extra !!! nieskromnie powiem :))) 



ściskam Was i do usłyszenia :)
miłego wieczoru



Komentarze

  1. Ręczniczki urocze, wyszły bosko.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie to wyszło :-) buziaki.....aaaaaa.....jak tam sprawy? zadzwoń jak znajdziesz chwilkę w tym nawale zajęć.....buziulki

    OdpowiedzUsuń
  3. w życiu bym nie pomyślała, że na ręcznikach można zrobić transfer. Wyglądają świetnie. Chusteczniki też czadowe i ręcznik kuchenny. Zdolniacha z Ciebie i zdania nie zmienię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te chusteczniki, nawet nie masz pojęcia jak mi sie podobają;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt rewelacyjny! Kasiu pięknie Ci te transfery na tkaninie wyszły!:) Skrzynki takie stylowe i z klimatem ! Ja proszę o jeszcze:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz