dreams ...

Witajcie,
dziś się zmobilizowałam aby coś napisać, od 1.01. byłam tylko czytelniczką i komentatorką :)
Fakt ... miałam dużo bieżących zajęć, masę pracy biurowo-papierowej w związku z końcem starego i początkiem nowego roku. 
Z tego też powodu mało stworzyłam :(
Dziś dopiero zabrałam się za kolejna dużą tacę, tym razem będzie w bieli z widocznymi przetarciami ... z ozdobieniem jeszcze zobaczę po postarzeniu, może tylko to wystarczy. Jak ukończę to Wam się pochwalę.


Oprócz bieżącej pracy intensywnie zabrałam się za "zbieranie dokumentacji" do mojego nowego projektu o którym pozwolicie, że głośno jeszcze nie będę mówiła  !!! co by nie zapeszyć !!!



Krótko powiem ... zabrałam się za spełnianie swojego noworocznego postanowienia i marzenia ... co z tego wyjdzie ??? po cichu MOCNO trzymam kciuki, pracuję dalej ... a w środku czuję pozytywną energię :)  którą się z Wami dzielę !!! 


ściskam Was
do zobaczenia :)))

Komentarze

  1. no to ja tez trzymam kciuki bardzo mocno Kasiu, chociaz nie wiem o co chodzi;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. juz nie mogę się doczekać kiedy nam zdradzisz swoją tajemnicę, mam pewne przypuszczenia ale za mało mam informacji z postu żeby je potwierdzić:) czekam również na tacę i to z niecierpliwością. I nie przepracuj się, i pamiętaj o nas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w spełnianiu noworocznych postanowień i udanego projektu!:) Ja postanowień nie robiłam ale w głowie też mi się tworzą nowe pomysły i tak jak Ty mam pozytywną energię!:) Pozdrawiamim i zapraszam do siebie Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i ja....najmocniej jak potrafię....buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się "pudrowo-pastelowe" zdjęcie i aura tajemniczości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. to 3mam kciukasy i czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz