baby handbag :)))

witajcie,
działam i działam ale napotykam same kłody :( 
załamuję się !!! powiem Wam ... interpretacja naszych przepisów to jakiś koszmar !!! jak kto chce to tak odpowiada, w jednym US nie widzą przeszkód ale już w innym widzą, ale nie umieją podać konkretnego artykułu gdzie by było czarno na białym dlaczego ??? 
... jutro działam dalej !!!


Dla relaksu wczoraj po raz pierwszy wyczarowałam kolorowe torebeczki dla moich córeczek ... torebeczki mają nawet osobiste dedykacje :)





Już 2 lata temu miałam je zrobić ale nie miałam maszyny, w zeszłym roku zakupiłam sobie takowy sprzęt to znowu jakoś nie mogłam się zabrać ale w końcu wczoraj powstały !!! Dodam Wam, nie chwaląc się, że nikt mnie szycia nie uczył, zresztą tak samo jest z decoupagem i innymi formami rękodzieła, od zawsze byłam i jestem samoukiem. I tak kończąc już, mimo kilku jeszcze niedoskonałości jestem zadowolona z efektu ... a córeczki SZALEJĄ !!! dziś torebki były nawet w przedszkolu :)))



a tu jeszcze fragment tacy o której ostatnio wspominałam ... jeszcze w toku



ściskam i do następnego razu

Komentarze

  1. ale cuda wyczarowałaś. z taką torebką to i ja bym pochodziła:) są naprawdę urocze a te dedykacje to już mistrzostwo:) zdolna z Ciebie babka ale nie ma się co dziwić skoro masz takie dwa aniołki co natchnienie dają

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te torebeczki ,nie dziwię sie ,że córeczki szczęśliwe. I pomyśleć ,ze sama nauczyłas sie szyc. Podziwiam;-) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne torebusie uszyłaś:)
    taca też się piękna szykuje jak widać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no piękne !!!!! Chyba równiez muszę zakupić maszynę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. torby są extra.A załatwianiem się nie martw potem już z górki.

    ps proszę usuń weryfikację obrazkową do komentarzy bo coś źle się wyświetla:(

    OdpowiedzUsuń
  6. super torby.
    w sam raz dla małych elegantek.
    na pewno córcie są zadowolone.
    pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu torby dla dziewczynek to wspaniały pomysł i fantastyczne wykonanie!:) i oczywiście prezent! Z urzędami tak już jest i nie załamuj się tylko działaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda podpowiedz mi proszę gdzie tą weryfikację wyłączyć ???
    dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No prosze jakie piekne torby! Musisz byc dumna, podziwiam fach i az mnie zastwydziłaś swoja twórczoscią i motywacją:))pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe są te torby :) sama bym się z chęcią w taką zaopatrzyła :)
    Ciekawa jestem jak wyjdzie taca :)
    Dziękuję za zapisanie się na Candy :)
    Życzę szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torby, a dedykacja po prostu przesłodkie:).
    Dziękuję za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeranckie te torby :) pewnie córcie mega zadowolone . Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz