zawieszki w świątecznej wersji

 witajcie,
od kiedy znalazłam i spróbowałam podanego przepisu na przenoszenie drukowanych motywów na tkaninę, ćwiczę i ćwiczę tę metodę na różnych tkaninach i coraz bardziej mi się to podoba.
Tak jak pewnie większość z Was wiele grafik pożyczam z http://graphicsfairy.blogspot.com
Dziś załączam kilka zdjęć z ostatnich moich poczynań, a mianowicie różnego rodzaju ozdobionych Świątecznymi motywami zawieszek, głównie są to serduszka, ale popełniłam też renifery :)
  






Moje zawieszki zamierzam wykorzystać jako dodatek i ozdoba do prezentów dla moich bliskich, myślę, że będą efektownym zamiennikiem tradycyjnej aczkolwiek pięknej kokardy.
Koniec na teraz, wiklina czeka na malowanie :)
pozdrawiam Was

z tego miejsca jeszcze raz chciałam podziękować Atelier Penelopy za podzielenie się przepisem z koleżankami fankami rękodzieła :)

Komentarze

Prześlij komentarz