pomoc blogowa :)

witajcie poświątecznie,
mój blog prowadzę stosunkowo krótko, chcąc go udoskonalać wciąż uczę się obsługi i niektórych ustawień :) podglądam też jak to jest u Was :) 
Ponieważ nie wszystkie reguły jeszcze rozumiem stąd postanowiłam się Was poradzić i mam do Was kilka pytań, natury technicznej związane z ustawieniami i projektowaniem bloga oraz związane z zasadami i regułami blogowymi. Zacznę od technicznego zapytanie a mianowicie, niektóre z Was na swoich cudnych blogach, pod opublikowanym postem macie zdjęcia linki do innych waszych postów często po angielsku You might also like ale także jako Zobacz też. Czy może któraś z Was mogłaby mi podpowiedzieć gdzie mogę takie ustawienia wprowadzić abym miała takie "odsyłacze" do innych postów?
Z technicznych tematów to tylko to, kolejną moją prośbą jest instruktaż co do candy i wymianek :)  co nieco już rozumiem ale jakby któraś z was miała chęć i chwilkę ( a z tym to u nas wszystkich krucho :)) aby mi ciut więcej napisać o co chodzi i jakie są reguły?

z góry Wam dziękuję
pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc to mnie zaciekawiłaś tym dodaniem linków z innymi postami, aż sama nabrałam ochoty na to coś:) I poszperałam troszkę i... znalazłam!
    Tako oto stronka:

    http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget

    mimo iż po angielsku, myślę że nie będziesz mieć problemu z rozszyfrowaniem, jeśli jednak tak to pytaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. maciejka !!!! rewelacja już zadziałało :))) ale się cieszę .... bardzo dziękuję za expresową poradę, może inne dziewczyny też skorzystają :)))
    polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mogłam pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że się oto zapytałaś, planowałam już od dłuższego czasu też zadać to pytanie ale zawsze jakoś jak nie wyszło. a teraz mam i ja:) co do candy to aby braćudział w zabawie musisz pozostawić komentarz pod zdjęciem candi i podlinkowaćto zdjęcie do siebie na bloga. A to trzeba zrobić tak: logujesz się na bloga, wchodzisz na "pulpit nawigacyjny", wybierasz zakładkę "projekt", następnie "dodaj gadżet" wtedy wybierasz spośród listy gadżetów "zdjęcie", klikasz na "dodaj" i wybierasz np zapisane na pulpicie zdjęcie i dodajesz opis typu candy u Kleo do 28.01.2012 i to wszystko. Wtedy czekasz do tego 28 i sprawdzasz czy wygrałaś lub inni sprawdzają u Ciebie w nowo zamieszczonym poście. Jeśli pytałaś o co innego to przynaj,mniej inni będą mięli instruktaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, cieszę się, moje zapytanie pomogło Tobie a może i jeszcze innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło u Ciebie i jeżeli nie masz nic przeciwko skorzystam ze wskazówki.Dziękuję także za odwiedziny u mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz