owocny weekend

witajcie,
moja młodsza córka coś złapała i kaszle okrutnie (dziś popołudniu wizyta u lekarza) także weekend spędziłam w domu a jak to przed Świętami bywa ciągle jest coś do zrobienia w domu to też się nie nudziłyśmy. Poza tym znajoma poprosiła mnie o kilka serduszek z imionami dla swoich bliskich także dodatkowo miałam fajne zajęcie i przy okazji dokończyłam serduszka dla moich bliskich. Oto część z nich.




Poza serduszkami zabrałam się za poszewki dla moich poduch kanapowych, gdyż miałam tylko oryginalne w brązie i absolutnie mi już nie pasowały. Wybrałam sobie ramkę i dodatkowo wydrukowałam litery, pierwszą mojego imienia i męża, będziemy mieli osobiste poduchy:)




A na sam koniec chcę Wam pokazać pudło pojemnik, który pomalowałam już jakiś czas temu i mocno przetarłam aby wyglądało na stare, a dziś wypróbowałam metodę przenoszenia obrazu poprzez nitro ale tym razem na pomalowane drewno. Jak na pierwszy raz jestem zadowolona, ciut się kartka przykleiła do drewna ale na szczęście nie podarła. Efekt starego pojemnika 



A czy Wy sprawdzałyście już tę metodę na drewnie? Co myślicie?
pozdrawiam

Komentarze

  1. śliczne serduszka uszyłaś, dostać takie serducho to juz jest prezent. pomysł z poduszkami rewelacyjny, a co tam, niech kazdy wie, ze do kogo te poudzki należą:) pudełko fajne, ja również przenosiłam motyw za pomocą nitro na drewno ale niestety rozmywa mi sie za bardzo, nie wiem co źle robię

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z osobistymi poduchami.
    serduszko urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER TO ZROBIŁAS:-))))) BARDZO , BARDZO ,BARDZO MI SIE PODOBA. I SERDUCHA I PODUSIE I POJEMNICZEK:-))))POZDRAWIAM CIEPLUTKO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Serduszka sa urocze i moga z powoadzeniem pelnic role karnecikow do prezentow:)
    Poduchy zachwycajace, inicjaly dodaly im uroku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję dziewczyny za miłe słowa, cieszę się że moje prace się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się tu podoba, śliczne podusie i fajny pomysł z serduszkami:)
    Nie próbowałam jeszcze tak przenosić na drewno, ale efekt już od dawna mi się podoba:)

    pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  7. myslę ,że na surowym drewnie bez problemu...to chyba ta farba powoduje przyklejanie się kartki....podobny efekt na szyldzikach :))...poduszki rewelacja:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny i życzę powodzenia w losowaniu. Poduchy są boskie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz