kopalnia inspiracji

witajcie blogowe koleżanki :)
może niektóre z Was zaglądają czasem na facebook, jeśli tak to chciałam się dziś z Wami podzielić stronami na które często zaglądam. Zaglądam i nie mogę oczu oderwać gdyż są pełne, dosłownie pełne przepięknych zdjęć, zdjęć które dla mnie są kopalnią inspiracji :) Co jedno to piękniejsze !!!
Jedna to Shabby Chic Mania  a druga to  Touch of Elegance Interiors.
Załączam Wam kilka zdjęć, niektóre podpatrzone pomysły można bez większych trudów wykorzystać u siebie, np. taki wieszak słoiczek z kwiatkami do ogrodzu, jak dla mnie proste a takie "słodkie", bardzo też podobają mi się zawieszone lampioniki na drzewie, łatwe do samodzielnego zrobienia np. z małych słoiczków.
Miłego oglądania
  
 



 


 


 


 


 

to tylko kilka zdjęć ale mi dech zapierają !!!

przy okazji nadstawię się i zapraszam Was na facebook na moją stronę Pracownia Kleo :)
pozdrawiam

Komentarze

  1. Witaj!Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i udział w zabawie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje, można by tak patrzeć i patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. KASIU I MI DECH ZAPARŁO.....CUDOWNE INSPIRACJE:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz