dla Wiki i Frani :)


Witajcie,
zrobiłam sobie dziś przerwę na kilka twórczych prac. I tak powstały osobiste zawieszki serduszka dla moich córeczek oraz biała poszewka na kanapową poduchę.
Moja fascynacja z przenoszeniem druku na tkaniny kwitnie, czasem śmieję się w środku sama do siebie, że jestem jak dziecko które dostało nową zabawkę.
W dzisiejszych pracach z czego jestem dumna,  imiona moich skarbów oraz napis Home Sweet Home sama zrobiłam w jednym z programów.
Zawieszki wykonałam z białego filcu, wypełniłam watoliną i ozdobiłam wstążeczkami i guziczkami, poszewka jest z białego płótna.
Co sądzicie ???
     





Co sądzicie o moich amatorskich pracach ?

pozdrawiam

Komentarze

  1. Kolejna piękność...a serduszka zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pięknie zrobiłaś,serducha śliczne ,a o takiej podusi marzę

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam, że Twoje prace są doskonałe i piękne, córeczki powinny być dumne z takiej zdolnej mamy. masz talencik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne prace.Bardzo dokładne.Chciałabym tak umieć.Dziewczynkom na pewno będą się podobać.Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj moja imienniczko :)
    nastrojowo u Ciebie, więc zostanę na dłużej.
    ja zaczynam swoją przygodę zarówno z blogiem jak i serduszkami.
    planuję do końca roku coś stworzyć.
    boję się efektu, bo igłę i nitkę trzymam w ręce tylko, gdy trzeba mężowi przyszyć guzik do koszuli.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kasiu, do serduszek też długo się zabierałam, ale wyszły, trzymam kciuki za Twoje serduszka i pochwal się jak wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Kaśki to fajne dziewczyny :-)Moja córka też tak ma na imię :-)
    Kasiu, twórcza i pracowita z ciebie istota.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem zachwycona, bardzo mi sie podoba:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne te prace,poducha zachwycajaca,ja ciagle płaczę,zę jeszcze sobie takiej nie zrobiłam.A serduszka urocze!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za odwiedzinki;))sliczne skarpety z serduchami;) a kubeczki zakupilam w rossmanie;0pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz