pomysły na prezenty

witajcie,
przez weekend trochę pracowałam nad nowymi dekoracjami, tacami i pojemnikami, wkrótce zdam relację :). Przy okazji zrobiłam przegląd moich starszych prac i pomyślałam, że Wam podpowiem kilka pomysłów na prezenty. 
Może wcześnie a może w sam raz, sama ostatnio zaczęłam szykować listę świątecznych planów i prezentów.      

ozdobna szara taca 

chustecznik z reniferem na prezent lub do swojego pokoju jako dekoracja świąteczna

pojemnik na różne różności biały z magnoliami 

oliwkowa postarzana taca, wygląda jak przybrudzona

wianek bielony, jak dla mnie ozdoba do domu na cały rok, w zależności jak i czym go ustroisz , będzie sezonową dekoracją.
Moje propozycje na Boże Narodzenie to
1. owinięcie wianka sznurem lampek choinkowych, zawieszenie na ścianie lub nad stołem (w tym przypadku największym dylematem może być kwestia podłączenia do prądu)
2. podwieszenie wianka na wstążkach poziomo nad stołem i ozdobienie np. wiszącymi bombkami ...
i wiele innych możliwości

pojemnik przecierany zdobiony motywami ziół, można zrobić bliskiej osobie prezent z pachnącymi ziołami

pojemnik zdobiony motywami ogrodowymi 
pojemnik w starym klasycznym stylu zdobiony różami


A czy Wy już myślicie o Świętach? Macie już jakieś plany i pomysły dekoracyjno - prezentowe?  

pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

Komentarze