witam :)

Witajcie,
mam na imię Kasia i zaczynam przygodę z blogiem.
Chciałabym się z Wami dzielić moją pasją jaką jest DOM i rękodzieło :)
Dom ... kochałam i kocham od zawsze, uwielbiam meblować, ocieplać dodatkami, tworzyć coś z niczego i wciąż coś zmieniać. 
Kilka lat temu zainteresowałam się rękodziełem, zaczęło się, pierwszy był to decoupage, wciągnęło mnie i to bardzo, choć cierpię na chroniczny brak czasu, albo nie do końca jestem dobrą organizatorką czasu dla siebie. Nastepnie z potrzeb zajęć przedszkolnych, z córkami robiłyśmy kartki świąteczne i postanowiłam zrobić dla najbliższych kilka więcej i tez mi się spodobało. Dalej doszła jeszcze biżuteria ... wciąż coś mnie inspiruje :)  
Dzieci, dom, praca ... tak jak większość kobiet, pierwsza wstaje i ostatnia kładę się spać, ale jak tylko znajduję czas wpadam w wir rękodzieła ... 
Tyle na dziś, wybaczcie wpadki techniczne ale uczę się wciąż obsługi bloga :)
paaaa



Komentarze

  1. POWODZENIA KOCHANA. SAMYCH WSPANIAŁYCH POMYSŁÓW, NOWYCH INSPIRACJI< SATYSFAKCJI I MNÓSTWO ZAMÓWIEŃ !!!! BUŹKA !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz