nowy tydzień nowe możliwości

Jak większośc z nas i mnie nie omijają niepowodzenia. Mimo wielu problemów większych i mniejszych kłopotów jakie mnie od jakiegoś czasu nękają, idę do przodu. Powoli, krok po kroku pokonuję kłody które wyrosły pod moimi nogami.  Ogromną siłą sprawczą do działania są moje córeczki - iskiereczki :) to dla nich nie tylko musze ale i CHCĘ iść dalej.
Już od dłuższego czasu szykuję, planuję i kalkuluję zmianę swojego życia zawodowego. Chcę robić to co lubię co sprawia mi przyjemność co związane jest z moim hobby czyli z domem. Taka zmiana to dla mojgo charakteru i natury duże wyzwanie !!! Jednak z każdym dniem wiara w pomyślność rośnie.
To tyle z moich rozmyślań ... cdn

A co tam w mojej domowej pracowni ???
... wczoraj rozpoczęłam nowe prace, niektóre już związane ze Świętami Bożego Narodzenia jak również inne takie tam różności umilające oko, codziennego domowego użytku :)
wkrótce podzielę się nowymi zdjęciami, tymczasem coś ze starszych prac

z serii "chocolat" taca xxl

pojemnik na bibeloty i inne różności
 postarzany wygląda jak zniszczony albo jak pamiątka po babci :)


zapraszam do pisania, komentowania a może do współpracy :)

do zobaczenia :)))

Komentarze

Prześlij komentarz